מיהו האיש המאושר בעולם?

מי האיש המאושר בעולם? לפי גוגל זהו מתייה ריקאר.
נזיר בודהיסטי בן 69 יליד צרפת שכונה "האיש המאושר ביותר בעולם". קראתי את הכתבה הזאת בכלכליסט באינטרנט והזדרזתי לרשום לכם את עיקרי הכתבה והוספתי דברים שהוכחו שגורמים לאושר מניסיוני עם מאות לקוחות מאושרים.

מסתבר שריקאר השתתף במחקר בן 12 שנה שבדק את השפעות המדיטציה על מבנה המוח, שאותו ערך חוקר בתחום הנוירולוגיה באוניברסיטת וויסקונסין, בשם ריצ'רד דייווידסון. במסגרת המחקר חוברו לראשו של ריקאר 256 חיישנים שמצאו כי בעת שריקאר ערך מדיטציה, תודעתו נעשית קלה במידה ניכרת.

תודה

אפשר להתפלסף הרבה זמן על מהם מדדי האושר, ויש גם המון סיבות להיותנו מאושרים. למשל אנשים שמודים על הקיים מסגלים לעצמם רגשות חיוביים.

לפי הכתבה בכלכליסט אפשר לאמן את התודעה להיות מאושרת יותר ע"י הדבר הבא:

השקיעו 15 דקות ביום למחשבות שמחות. ריקאר ממליץ להתחיל עם רבע שעה של מחשבות חיוביות ביום. בדרך כלל תחושות של אושר ואהבה הן חולפות ביעף, ואנו עוברים למחשבה הבאה. במקום זאת, ממליץ ריקאר, לנסות למנוע מהמחשבות לנדוד למקומות אחרים ולהתמקד ברגשות החיוביים למשך זמן מה. אם נאמץ את המנהג היומי הזה, נוכל להרגיש בתוצאות אפילו תוך שבועיים. 

טיפ נוסף לעניות דעתי שתורם לאושר זה סביבה תומכת ביום יום. כאשר הזוגיות טובה ויש תמיכה מבן הזוג זה תורם לאושר. כאשר היחסים עם הורינו וילדנו טובים ודאי ודאי שאנו מאושרים יותר.

לדעתי יש גורם נוסף והוא חשוב מאד וזה הסיפוק מעצמנו.

כאשר אנו מגשימים עצמנו אנו גאים במי שאנחנו.

תחושת הגאווה במי שאני מובילה אותי להיות אדם עם בטחון עצמי גבוה, אדם שרוצה להתקדם בחיים, אפשר לקרוא לזה אדם מצליחן.

מישהו פה לא רוצה להיות מצליחן?

לתורת הנומרולוגיה יש יכולת מופלאה לעזור לאנשים ולמקד אותם ליכולות ולחזקות שלהם. תורת הנומרולוגיה מראה מהו הייעוד של כל אדם, ובמה אנשים שונים זה מזה למרות שנולדו באותו היום. האותיות המרכיבות את שמנו גם מראות ומלמדות עלינו ואני נהייתי הרבה יותר מאושרת מאז שאני מממשת את הייעוד שלי כפי שרשום במפה הנומרולוגית שלי.

בקורס נומרולוגיה קבלית ומערבית שלי אנחנו מקפידים להוקיר את הטוב,

למצוא מהם החלומות שלכם,

לדעת איך לממש את הפוטנציאל שלכם על הצד הטוב ביותר,

איך להיות ביחסים טובים עם הילדים ובני/ת הזוג,

לאהוב ולחיות באושר עם הורים וחברים

לדעת לתת תשובות לשאלות בחייכם בנושאי זוגיות, קריירה, פרנסה טובה 

להכיר את עצמך בצורה העמוקה ביותר מתוך תאריך לידתך והשם.

"אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך.

ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות" (ר' נחמן מברסלב)

באהבה עינבל לוי

סגור לתגובות.