מדוע חשוב לדעת את מספר הייעוד שלך?

יעוד האדם לפי נומרולוגיה מחושב ע"י חיבור כל תאריך הלידה.
יום לידה+חודש לידה+שנת לידה
לדוגמא: מיכל נולדה ב21/12/1970 מס הייעוד של מיכל יחושב: 2+1+1+2+1+9+7=5
ולכן מס הייעוד של מיכל הוא 5

כעת חברי את סך כל תאריך לידתך וקבלי בתמציתיות מה כל מספר אומר.

מספר יעוד 1 לפי נומרולוגיה – אדם שנוטה להיות עצמאי במעשיו ובמחשבתו, יכולת אנליטית גבוהה, תעוזה, אהבה עצמית ובטחון עצמי, חשוב לו להתגאות בסובבים אותו ומחפש לעצמו אתגרים בכל דבר. חייו מלאי עיניין ועליו להיות יזם במהותו.יש לשים לב לגאווה או יוהרה שלא במקומה.

מספר ייעוד 2 לפי נומרולוגיה – זקוקים לחום, מגע ושיתוף פעולה. צורך בזוגיות, צורך בשיתוף רגש, יכולת טובה לגשר ולפשר בן אנשים, חמלה, ילדים, נשיות, עומס רגשי,דאגנות לעתיד, דאגה לכסף, דאגה למשפחה בצורה מוגזמת, קשר דומיננטי עם אמא, נוסטלגיה והתרפקות. יש לשים לב לפאסיביות שמעכבת, נטייה למחלות עקב עומס רגשי, קורבנות או תלותיות.

מספר ייעוד 3 לפי נומרולוגיה – יצירתיות, אינטואיציה גבוהה, שמחת חיים, ילדים, חוש צדק, דברים מסתדרים לו בדקה ה90. יש לשים לב לחולשות כגון – לא חושב על העתיד אלא על הכאן והעכשיו, נאיביות, חוסר טאקט, היסטריה, חוסר שקט פנימי, חוסר מזל.

מספר ייעוד 4 לפי נומרולוגיה – מעשיות, חומרנות, רצינות, פרפקציוניזם, מסגרות קבועות ויציבות לאורך זמן. רומטי אך לא רומנטיקן, רגש עמוק אך מופנם, חרוץ, עזרה לאנשים ללא הפסק, גישה מעשית וחומרית לחיים, מאמין בעבודה קשה ולאורך זמן שתניב את התוצאות. יש להזהר מתכונות שליליות כמו מרידה במוסכמות, עקשנות, עצלנות, התבודדות, קמצנות ואנוכיות, מניפולטיביות ושקרנות.

מספר ייעוד 5 לפי נומרולוגיה – תקשורת על כל פניה. חיי חברה פעילים, ספורט או תנועתיות מומלצים לכם. תקשורתיים מאד אך כלפי חוץ ופחות חושפים עצמם באמת. יכולת שכלית גבוהה, קלילות, גמישות מחשבתית, אוהבים אנשים צעירים מהם, יש לשים לב לקושי לחיות במסגרת, קושי לסיים דברים, אי שקט פנימי וחוסר בטחון עצמי. נטייה להתמכרויות או רצון ללכת על הקצה…

מספר ייעוד 6 לפי נומרולוגיה – מוסריות גבוהה, רצון להשכין שלום ואחווה בין אנשים, לעזור, אהבה מינית ורגשית, יושר פנימי, חברמניות, יופי ואסתטיקה, אמנות, ילדים, אמא, שיתוף והתחשבות בזולת לעיתים על חשבונו. יש להזהר מאנשים שעובדים יתר על המידה ולא משקיעים במשפחה שלהם, חוסר יושר, מיניות מופרזת, התעלמות מרוחניות.

מספר ייעוד 7 לפי נומרולוגיה – קדושה, רוחניות, אמנות, יצירה, לימודים גבוהים, מחקר, דת, טיפול בנפש/גוף האדם. הספרה 7 מסמלת את הנשמה. הרוח שנמצאת בכל מקום. חיים עם משמעות והבנה שיש מעבר למה שאנו רואים, דאגה לזולת, חוש שישי חד, עדינים בנפשם, רגישים למשפחתם מאד למרות שלא מראים את הרגשות כלפי חוץ. צריכים את הלבד שלהם. יש להזהר מחוסר מודעות לרוח, חי באשליות, בלבול, חרדות, פסימי, ביישנות, חוסר אחריות, רחפנות, התמכרויות למינהן, התבודדות, הדחקת רגשות.

מספר ייעוד 8 לפי נומרולוגיה – חיבור בין הנשמה לחומר. מעשיות, עקשנות, מנהיגות, יכולת להיות במקום של כסף או מעמד יחד עם שינויים מהותיים בחיים המשלבים נשמה, רוך, ייעוץ, רוחניות. אנשים אלו חווים קשיים רבים, עליות וירידות קיצוניות גם מבחינה חומרית וגם מבחינה רגשית, אנשים מצליחנים מאד או תקועים מאד, עליהם להיות אקטיביים ולקחת סיכונים ולזכור בדרך לא לדרוך על אנשים.

מספר ייעוד 9 לפי נומרולוגיה – רוחניות גבוהה, אינטואציות, יכולת לכוון אנשים לדרך חיים נכונה, כריזמטיות, יצריות ומיניות, יוזמה, עצמאות, חוזק, טוב לב, למען אחרים. יש להיזהר מתכונות כמו: אנוכיות, גאוותנות, תחרותיות, כעסנות, תוקפנות, אלימות מילולית או פיזית, חוסר בטחון עצמי, רחפנות.

מצאת עצמך? אהבת? אשמח לשיתוף. איך ?
ראשית שתפי עם חברותייך בפייסבוק
שנית רשמי לי תגובה/הארה בעקבות המאמר זה חשוב לי מאד
תודה ענבל לוי מורה לנומרולוגיה

0 תגובות

השאר תגובתך:

אתה חייב להיות מחובר על מנת להשאיר תגובה