ים של דמעות – יהודה ונינט יחזרו?

האמת עצוב לי… אוהבת את הזוג "המלכותי" הזה, יהודה לוי ונינט טייב.

אז ישבתי ופתחתי מפה זוגית לראות האם יש התאמה זוגית בין נינט ל- יהודה

והאם הם מפספסים משהו או שזה הדבר הנכון לעשות?

כעקרון יש התאמה זוגית ממש טובה ויש בינהם הרבה קוי אופי משותפים. מספר הייעוד של יהודה לוי ונינט טייב הוא 7 שמספר זה מאפיין אנשים חכמים מאד, יצירתיים ורצון לעיתים ללכת "עד הקצה" ולבדוק לאן עוד אפשר להתקדם. 7 הוא מספר של אומנות ויצירתיות ואכן שניהם יצירתיים מאד כל אחד בתחומו.

מבחינה רגשית ה7 אינם מראים את רגשותיהם בפומבי ולעיתים אינם ברורים לסביבה, מצד אחד בעלי קסם אישי רב וחברמניים ומצד שני מתבודדים וצריכים את הלבד שלהם. לשניהם אגב, פחות אכפת מהסביבה ו"ממה יגידו" אבל מצד שני תלויים במסגרת המשפחה או קשורים למסגרת שמהווה עבורם כמשפחה יש השפעה עמוקה על התנהלותם. אגב, הם הכירו שנינט טייב היתה בשנה אישית 3 שזה שנה של הזדמנויות, רומנטיקה ושפע של מזל טוב ואכן יהודה לוי היה האיש הנכון ובזמן הנכון אז.

בזוגיות זו היתה משיכה חזקה והערכה רבה מאד של כל אחד מהם לשני, שמחה והתלהבות והרבה רגש גם היה בזוגיות הזו וניתן לראות כי שניהם מצד אחד מחפשים "קן" חם ואוהב ועליצות ושמחת חיים בקשר ויחד עם זאת, שניהם גם צריכים גם את הלבד שלהם!  הם שניהם שני אנשים מאד מיוחדים  וזה בעיקר מתאים לקשר זמני או רומן, יהודה אהב את הראש המשוגע של נינט והיא הצליחה להפתיע אותו כל פעם מחדש (גם הפעם כנראה…) והאמת כי הם תמיד ישארו חברים טובים ותהיה להם פינה חמה בלב אחד לשני גם שהם כבר לא ביחד.

חברים אל תטעו – יש בינהם פוטנציאל טוב להתאמה זוגית
אבל ממה שאני רואה במפה שפתחתי להם
נינט טייב יזמה את הפרידה. רוצים לדעת למה????

נינט מסיימת בקרוב שנה 9 (ונכנסת לשנה של התחלות חדשות בחודש העשירי ורואים את ההשפעה כבר עכשיו).שנה  9 מאד מאתגרת. זוהי שנה של עליות וירידות חדות מבחינה רגשית, התלבטויות ורצון לסיים דברים בחיים.

המעניין הוא שיהודה לוי עד יום הולדתו ביוני 2014 נמצא בשנה 5 שזאת שנה של שינויים, מעברים או נסיעות ומיולי 2014 נכנס לשנה אישית 6 שהאנרגיות של שנה זו מורות על זוגיות, התמסדות, רומנטיקה (גיל 35-36) כלומר השנה המשמעותית של יהודה בזוגיות היא בגיל 35-36 בכלל.

אצל נינט טייב שנה משמעותית בקריירה צפויה לה השנה 30-31
וגיל 31-32 יהיה ציון הדרך בזוגיות אצלה.

בגלל שמדובר פה ברגשות של אנשים ובל נשכח שהם לא פנו אלי לייעוץ
ובטח שלא ביקשו שאחשוף את התשובה לכלל העם, אני מכבדת את פרטיותם
ואומר רק שהתשובה די ברורה מה יהיה בעתידם.

עכשיו אני מפנה שאלה אליך (שזה יותר חשוב לא?) –

האם יש לך קושי בזוגיות?

רוצה לדעת מתי יש הזדמנות לזוגיות?

קחי ממני יעוץ ממוקד לזוגיות.

יעוץ המשלב תטא-הילינג/ נומרולוגיה/  סודות לזוגיות טובה לפי הקבלה

למה את מחכה?

קפצי על ההזדמנות ואולי בפסח הקרוב גם את תחגגי עם אהוב ליבך.

מגיע לך, פשוט תתקשרי ונדבר

052-8705128 ענבל לוי

נומרולוגיה / תטא הילינג / זוגיות לפי הקבלה ועוד.

פרגון אמיתי יהיה לשתף מייל זה

 

סגור לתגובות.